free stats

زارعی: از آزمون‌ها، غول بزرگ برای دانش‌آموزان نسازیم

d8b2d8a7d8b1d8b9db8c d8a7d8b2 d8a2d8b2d985d988d986d987d8a7d88c d8bad988d984 d8a8d8b2d8b1daaf d8a8d8b1d8a7db8c d8afd8a7d986d8b4 6809410a926f8 رئیس مرکز ارزشیابی آموزش و پرورش گفت: اغلب ما ارزشیابی را پایان کار آموزش می‌دانیم و شان ارزشیابی، نمره‌ای پایانی است که تعیین کننده میزان یادگیری مطالب توسط دانش‌آموز است.باشگاه خبرنگاران جوان – محسن زارعی صبح چهارشنبه، سوم اردیبهشت ماه در نشست کشوری طرح ارتقاء سواد سنجش معلمان دوره متوسطه اول (ویژه قطب ۵ کشوری) با اشاره به برگزاری آزمون‌های هماهنگ سه درس علوم، ریاضی و فارسی در سال گذشته، اظهار کرد: آزمون‌های سال قبل بر مبنای سنجش عملکردی بود و این اقدام نظرات مختلفی را از سوی دانش‌آموزان و همکاران، برانگیخت و این رویداد می‌تواند تلنگری برای نظام آموزشی ما و معطوف شدن توجهات طراحان و معلمان به اهداف کتاب درسی باشد.

درحال انتقال به خبر..