free stats

گسترش شبکه خدمات پس از فروش؛ اولویت استراتژیک مدیران خودرو در سال 1404

daafd8b3d8aad8b1d8b4 d8b4d8a8daa9d987 d8aed8afd985d8a7d8aa d9bed8b3 d8a7d8b2 d981d8b1d988d8b4d89b d8a7d988d984d988db8cd8aa d8a7d8b3d8aa 6811e9069a438 به گزارش اقتصادآنلاین، در فضای رقابتی امروز صنعت خودرو، کیفیت خدمات پس از فروش یکی از مهم‌ترین عوامل شکل‌دهنده به تجربه مشتری و انتخاب برند است. شرکت مدیران خودرو، به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی بازار خودروی ایران، با سه برند فعال ام‌وی‌ام، فونیکس و اکستریم، طی سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری قابل توجهی در توسعه و ارتقای شبکه خدمات پس از فروش خود انجام داده است.

درحال انتقال به خبر..