free stats

بیلبورد عجیب در تهران که مردم را سرکار گذاشت!

d8a8db8cd984d8a8d988d8b1d8af d8b9d8acdb8cd8a8 d8afd8b1 d8aad987d8b1d8a7d986 daa9d987 d985d8b1d8afd985 d8b1d8a7 d8b3d8b1daa9d8a7d8b1 daaf 68167f63ebe9f بیلبورد تبلیغاتی اخیر شرکت توانیر با شعار «هواتو + کن» در سطح شهر نصب شده، اما به‌جای انتقال پیام روشن درباره صرفه‌جویی در مصرف برق، به دلیل ابهام در محتوا با واکنش کاربران فضای مجازی روبه‌رو شده است.

با این حال، آنچه توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی را جلب کرده، نه پیام صرفه‌جویی بلکه ابهام در انتخاب شعار اصلی این کمپین است. جمله «هواتو + کن» به‌دلیل استفاده از نماد مثبت (+) به جای فعل مشخص، برای بسیاری از مخاطبان نامفهوم و گنگ تلقی شده. سیدصادق حسینی، یکی از فعالان رسانه‌ای، با انتشار تصویری از این بیلبورد در صفحه شخصی خود در پلتفرم ایکس (توییتر سابق) نوشت: «توانیر کمپین کرده؛ شما این پیام را می‌گیرید که: هواتو زیاد کن؟ وقتی + گذاشتن چی می‌خواستن بگن؟» این واکنش، بازتابی از سردرگمی عمومی نسبت به پیام کمپین است.

درحال انتقال به خبر..