آخرین لیست قیمت تیبای کارکرده + جزئیات کامل اردیبهشت 1404

اقتصاد 100- جدیدترین قیمتهای تیبا کارکرده در بازار اردیبهشت ۱۴۰۴ منتشر شد؛ از تیبا صندوقدار مدل ۱۴۰۰ گرفته تا تیبا ۲ مدلهای ۱۳۹۷ و ۱۳۹۹ با کیلومترهای مختلف. در ادامه لیست کامل قیمتها و بررسی آگهیها را مشاهده کنید.
براساس آگهیهای منتشر شده برای تیبای کارکرده در وبسایتهای فروش خودرو، مدلهای مختلف به همراه وضعیت بدنه، کارکرد و قیمت آنها ارائه شده است. برای مثال، تیبای صندوقدار مدل ۱۴۰۰ بدون رنگ و با ۶۸ هزار کیلومتر کارکرد، به قیمت ۴۳۵ میلیون تومان به فروش میرسد. همچنین، تیبای صندوقدار مدل ۱۳۹۸ بدون رنگ با ۷۳ هزار کیلومتر کارکرد، به قیمت ۳۵۸ میلیون تومان آگهی شده است.
در میان آگهیها، مدلهای مختلف تیبا ۲ نیز وجود دارد؛ به طور مثال، تیبای ۲ مدل ۱۳۹۷ بدون رنگ و با ۷۴ هزار کیلومتر کارکرد، حدود ۳۸۰ میلیون تومان معامله میشود. همچنین، تیبای ۲ مدل ۱۳۹۹ بدون رنگ و با ۲۱ هزار کیلومتر کارکرد، با قیمتی ۴۲۰ میلیون تومانی در آگهیها درج شده است. جزئیات کامل قیمتها را در جدول زیر مشاهده کنید:
قیمت تیبای کارکرده – اردیبهشت ۱۴۰۴
برند
مدل (سال)
رنگ/وضعیت بدنه
کارکرد (کیلومتر)
قیمت (تومان)
تیبا صندوقدار
۱۴۰۰
سفید/بدون رنگ
۶۸,۰۰۰
۴۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تیبا صندوقدار
۱۳۹۹
سفید/بدون رنگ
۱۴۳,۰۰۰
۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
تیبا صندوقدار
۱۳۹۸
سفید/بدون رنگ
۷۳,۰۰۰
۳۵۸,۰۰۰,۰۰۰
تیبا ۲
۱۳۹۷
سفید/بدون رنگ
۷۴,۰۰۰
۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
تیبا ۲
۱۳۹۷
سفید/بدون رنگ
۳,۷۰۰
۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تیبا ۲
۱۳۹۹
سفید/بدون رنگ
۲۱,۰۰۰
۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
بررسی مشخصات فنی تیبا ۲ و اطلس
پیشرانه زیر کاپوت تیبا ۲ قادر است حداکثر ۸۷ اسب بخار قدرت و ۱۲۸ نیوتنمتر گشتاور تولید کند. در مقایسه، خودروی اطلس G از موتور پیشرفتهتر M۱۵I یا M۱۵GSI بهره میبرد که با اعمال تغییرات روی سرسیلندر، اضافه شدن سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ (VVT) و دریچه گاز برقی، میتواند ۹۱ اسب بخار قدرت و ۱۳۷ نیوتنمتر گشتاور تولید کند.
با وجود این تغییرات، عملکرد موتور اطلس تفاوت چشمگیری با تیبای هاچبک نداشته و شتاب این خودرو همچنان حدود ۱۳ ثانیه است. همچنین، مصرف سوخت اطلس تنها ۵ درصد کاهش یافته و در هر ۱۰۰ کیلومتر ترکیبی، ۶.۸۳ لیتر بنزین مصرف میکند. این رقم برای تیبا برابر با ۶.۹ لیتر است.
مقایسه گیربکس و سیستم تعلیق
از نظر سیستم گیربکس، هر دو خودرو دارای جعبه دنده دستی ۵ سرعته هستند که قدرت موتور را به چرخهای جلو منتقل میکنند. همچنین، شاسی مشترک اطلس و تیبای هاچبک به همراه استفاده از سیستم تعلیق مکفرسون در جلو و تیر پیچشی یکپارچه در عقب، باعث شده سواری اطلس بهبود قابل توجهی نسبت به تیبا نداشته باشد. علاوه بر این، سیستم فرمان هر دو خودرو هیدرولیک است.
▸ تغییر چهره بازیگر کودک لیسانسهها همه را غافلگیر کرد
▸ تکلیف واردات بنزین سوپر مشخص شد
▸ ساعات قطعی برق استان خوزستان و اهواز شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۴ | جدول خاموشی برق خوزستان شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۴
▸ سرانجام مذاکرات ایران و آمریکا / توافق نهایی تا چه حد نزدیک است؟