free stats

شیوه جالب اسنپ برای رساندن اشیا جامانده در سفر به مسافر

d8b4db8cd988d987 d8acd8a7d984d8a8 d8a7d8b3d986d9be d8a8d8b1d8a7db8c d8b1d8b3d8a7d986d8afd986 d8a7d8b4db8cd8a7 d8acd8a7d985d8a7d986d8af 6804ca377f7ea برترین‌ها: طبق آخرین اطلاعات پشتیبانی اسنپ در ۱۴۰۳، به‌طور میانگین روزانه ۳ هزار تماس مرتبط با اشیای جامانده در مرکز تماس مشتریان ثبت شده است. بر اساس این گزارش، بیشترین اشیای جامانده در سفر شامل کیف‌ پول، کارت عابربانک، کلید، گوشی، عینک، پول و مدارک می‌شود.در قوانین تاکسی‌های اینترنتی در سراسر دنیا مسئولیت جاماندن وسایل در خودرو بر عهده مسافر است. اسنپ نیز به کاربران خود توصیه می‌کند پیش از پیاده شدن از خودرو از به‌همراه داشتن وسایل خود مطمئن شوند. با این‌حال، این تاکسی اینترنتی فرایندی را برای پیگیری اشیای جامانده کاربران در خودروها در نظر گرفته است. کاربران مسافر و راننده اسنپ می‌توانند از دو روش تماس با پشتیبانی یا ثبت درخواست در بخش «ارتباط با پشتیبانی سفر» در اپلیکیشن جاماندن وسیله در خودرو را گزارش دهند تا پشتیبانی اسنپ هماهنگی‌های لازم را برای پیگیری و تحویل شی جامانده، بین کاربر مسافر و راننده، انجام دهد.

درحال انتقال به خبر..